19.11.2020

Marraskuu 2020

Hei Jerry, marraskuu on aika säkkipimeä, vaikka juuri nyt valkoinen peitti maan. Olen ollut  vähän väsynyt, mutta se menee työn ja  touhottamisen syyksi. Kohta, ihan kohta rauhoittuu.  Ehkä silti valon puute tekee oman osansa. Olen sytytellyt kynttilöitä ja höpissyt sinulle. Olen välillä nauranut muistoille ääneen ja välillä taas pyyhkinyt kyyneleitä. Tätä tämä on. Ikävää, surua, muistoja ja rakkautta. Tätä tämä on tappiin asti.
Siitä huolimatta pysyn tolkuissani, älä huoli. Kuten varmasti tiedät olen hyvästellyt Vuorikadun haciendat nyt lopullisesti ja siirrän touhuni sinun entiseen soppeesi, "Torvaniin" Se on minusta aika ihanaa, kotoisaa ja turvallista. Siskosi sai uuden sirkusvaunun johon muuttaa. Ollaanhan me vähän hullunkurinen sakki, aina oltu. 


Annan verkkolehdestä Janna Nousiainen kävi tekemässä ihanan haastattelun "tästä kaikesta" 
Vaikka olen kirjoittanut tätä blogia ja tullut tarvittaessa aiheen kanssa ulos kaapista, olen silti se joka useammin olisi vain hiljaa. Siksi vähän jännitin etukäteen, mutta aivan turhaan. Juttu oli lämminhenkinen ja itse haastatteluhetki tuntui niin luontevalta että minulle ominaiseen tapaan taisin pälistä ja pölistä ja antaa virran vähän viedä. 


Nyt päätän taas antaa virran viedä, lopetan tämän blogin kirjoittamisen.
 
Kirjoittaminen oli alusta alkaen yksi vahvimmista keinoistani selviytyä, elinehto. Olisin halunut juosta tuskassani kalliolta alas, mutta päätinkin avata koneen ja kirjoittaa. Kuulostaa hurjalta, mutta niin totta. 
 
Olen niin  kiitollinen kaikista viesteistä joita sain liittyen tähän blogiin. En ollutkaan maailman yksinäisin ja surullisin  äiti, vaan minulla oli tukijoita ja  kanssakulkijoita. 

Kiitos, kiitos, kiitos

Mitä tilalle?
 Rauhaa, hiljaisuutta, yhteyksiä yläkertaan ja itseeni. 

Aloitetaan sillä. 

Voikaa hyvin <3

Terveisin Riikka





1 kommentti:

  1. Kiitos näistä teksteistä, toivottavasti näihin saa palata edelleen aina ajoittain kun siltä tuntuu. Valoa ja rauhaa sinne <3

    VastaaPoista