28.4.2023

Kiitos Jerry

Nyt on tapahtumassa aika paljon asioita. Sumppu osti meille eilen unelmien mummonmökin. Välittäjä antoi skumppapullon sijaan meille lahjakortin, jonka käytin Surunauha-yhdistykselle. Minä sain kuukausi sitten työpaikan, ja toivon että pääsen joskus rahattomuuden aiheuttamista ahdistuksista irti. Kuten siitä ettei minulla ollut rahaa ostaa sinulle jääkaappikylmään kotiin paksua untuvapeittoa, tai maksaa sähkölaskua, jonka aiheutin pesemällä pyykkivuoresi. En ehtinyt.

 Pieneen päähän mahtuu paljon ikäviä, surullisia ja ahdistaviakin  asioita, siksi olen kiitollinen että päässä pyörii uusiakin aiheita. Mietin että kuinka paljon sinä siellä Jerry ohjelmoit meille uutta arkea, kuinka paljon teemme ihan itse töitä sen eteen. Nyt kun aurinko paistaa risukasaan, huomaan miten huonosti olen voinut, vaikka väitin ja väitän edelleen että olen aika sisukas, enkä pienestä enkä suuristakaan hajoa. Olin jo unohtanut tämän tunteen, kutsuisinko sitä vaikka onnen ja odotuksen pirskahteluksi. Toivon tietysti että sinä olisit täällä kokemassa asioita kanssamme, mutta vaikka kuinka rukoilisin, en sinua takaisin saa. Siksi pyydän että tavallasi käyt luonamme. Kiva kun kävit siskosi unessa. Sähän sanoit ja siihen luotan jatkossakin. 

Ikävöin ja rakastan 

t.Äiskä 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti